Každý s každým (sezóna)
Rozpis, kde se každý tým minimálně jednou utká se svým soupeřem. Lze vygenerovat klasický rozpis Kirkmanovým algoritmem (Bergerovy tabulky), ale také vyvážené rozpisy, které zohledňují čekání mezi zápasy, nebo počty zápasů na jednotlivých hřištích.
Typy rozpisu
Obyčejný rozpis
Rozpis vytvořený pomocí Kirkmanova algoritmu, v České republice princip známý jako Bergerovy tabulky. Algoritmus generování je dostupný na blogu.
Vyvážená hřiště
Rozpis každý s každým, který se snaží zajistit, aby každý tým odehrál stejný počet zápasů na každém hřišti/kurtu/hracím čase. U Kirkmanova algoritmu/Bergerových tabulek dochází k tomu, že jeden tým hraje pořád na stejném hřišti.
Vyvážené čekání mezi zápasy
Rozpis pro lichý počet týmů (v každém kole má jeden tým volno), který optimalizuje dobu čekání týmů mezi zápasy. Snaží se odstranit dlouhá čekání (že tým jednou čeká 2 zápasy, pak zase 6 zápasů apod.), ale také hraní bez přestávky (např. v rozpise 5 týmů se čeká 1/2 zápasy, nikdy ne 0).
Naplánování rozpisu
Pro každý s každým a jednofázové turnaje lze zjistit počty zápasů a kdy turnaj asi skončí. Rychlé zjištění počtu zápasů, hrací doby se obzvlášť hodí, pokud organizujete turnaj poprvé nebo se mění počet týmů. Třeba když týmy přihlási pár minut před začátkem apod.